czyli o godzinie 0.01!!! W koszulkach filmowych, tylko moja fryzura nie ta, bo obowiązywały obwarzanki księżniczki Lei;)))
Z lekkim opóźnieniem, ale się zaczęło...
Ach, jak ja nie mogłam się doczekać tych napisów uciekających w dal... Obejrzałam,
w ciągu dnia przetrawiłam, nawet uroniłam łezkę, ale o tym sza - bez spoilerów!
Niech Moc będzie z Wami.
Maremi


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz